FacebookTwitter

Verdens bedste kundeserviceoplevelse

By on 22. Dec 2013 in Rejser |

Share On GoogleShare On FacebookShare On Twitter

Forleden dag havde jeg verdens bedste kundeserviceoplevelse. Min kæreste og jeg havde besluttet os for at snyde vinterdepressionen i år, og derfor ville vi tage et varmt sted hen over vinteren. Efter en del snak frem og tilbage blev vi enige om at rejse til Italien. Ingen af os havde været ved Amalfikysten, så der valgte vi at tage hen.

Efter den første google-søgning efter feriebolig Amalfikysten havnede jeg på en forholdsvis suspekt polsk hjemmeside, hvor man hverken kunne finde priser, telefonnumre eller e-mailadresser, så jeg valgte at lave en ny google-søgning på feriebolig Amal-fikysten. Efter den anden søgning fandt jeg hjemmesiden www.in-italia.dk, og denne gang havde jeg en helt anden oplevelse. For det første var det en dansk hjemmeside, og efter min mening er det med til at kvalitetsstemple hjemmesiden. Derimod var alle priser gennemskuelige, og man følte ikke som muligvis kunde, at firmaet prøvede at skjule bestemte oplysninger. På hjemmesidens forside var der en menu-bar i toppen med oplysningerne Om In-Italia, Kontakt, Sådan bestiller du, Salgsbetingelser og Praktiske oplysninger.

Jeg havde nogen få praktiske og faktuelle spørgsmål omkring bestilling af rejsen og forskellige vilkår, når man lejede en af ferieboligerne. Jeg valgte derfor at ringe til virksomheden. Og det var så her, at jeg fik den bedste kundeserviceoplevelse nogensinde. For det første var personen høflig uden at være slesk, og hun tog sig tid til at føre en hele vejen igennem købet. Efter købet var jeg glad resten af dagen.